Beoordelingen van Cafetaria Cecile's Capelle aan den IJssel

Recente recensies

5.0
Diana van Son
16 juni 2026

Bestelling was keurig op de afgesproken tijd klaar en alles was heerlijk gebakken

Jenny
12 juni 2026

De laatste keer waren we niet zo tevreden, werd er zo tof contact met ons opgenomen en een kortings code aangeboden. Vandaag een bestelling gedaan. Echt top. Het was rond 18.00 erg druk, maar bij thuiskomst was de kwaliteit van onze bestelling helemaal top!

Steve
10 juni 2026

In een woord GEWELDIG

Hank Fitzgerald
6 juni 2026

De nieuwe tartaar speciaal, heerlijk. Top zaak, beste van Capelle en omstreken, ga zo door.

Remke van der Heide
3 juni 2026

Heerlijke patat en snacks. Vriendelijk personeel. Bestelling is op tijd klaar. Ruim assortiment. Altijd voldoende parkeergelegenheid.

Steve
31 mei 2026

Helaas dit keer geen 5 sterren. Ik heb eerder bij bij de eigenaresse zelf een kip salade besteld goed gevuld en erg lekker. Maar deze keer van iemand anders gehad en was erg matig sorry luitjes.

Alex Woerdenbach
27 mei 2026

Helaas zat er bij de xxl mexicano geen pindasaus dit terwijl ik dat wel had besteld. Voor de rest was het weer uitstekend en kom er zeker terug.

Lindenhof
26 mei 2026

Geen verbeterpunten, alles perfect.

Kreuter
24 mei 2026

Snacks prima Patat hoeveelheid prima maar vrij hard . Service netjes verpakt

audrey
20 mei 2026
Ron
16 mei 2026

Heerlijke hamburgers! Van te voren online besteld, en op afgesproken tijd opgehaald, helemaal prima zo.

E
11 mei 2026

Super lekker en ga er zeker vaker bestellen

Rick
7 mei 2026

De lekkerste smashburger van Capelle aan den IJssel en overheerlijke verse patat!! Super kwaliteit en top service!

Ada
5 mei 2026

Ruime porties patat. Heerlijke grove frikandellen en kalfskroketten! Vriendelijke bediening en harde werkers. Wij komen hier terug!

Lindenhof
5 mei 2026

Zoals altijd, perfect.

Gj
2 mei 2026

Top, snel en lekker gemaakt, heerlijk gegeten....super vriendelijk personeel...ga zo door!!

Sandra
28 april 2026

Top zaak!

daniell.martinus
24 april 2026

Te lekker jammie

Piet den outer
23 april 2026

Zoals altijd perfect

audrey
22 april 2026

Normaal altijd goed. Maar denk vandaag druk. Broodje was nattig, had 5 chicken tenders besteld. Maar zaten er maar 3 in.

Angelo
21 april 2026

Hier koop je de lekkerste sundays en milkshakes. Vriendelijk personeel!!!

Georgia
20 april 2026

Hele goeie patatzaak, lekkere snacks, vriendelijk personeel, schoon en snel.

Sandra
7 april 2026

Altijd goed!!

Menno
4 april 2026

Beste cafetaria in de wijde omgeving met uniek assortiment.

Jenny
30 maart 2026

Heerlijke patat en saté saus en wederom vriendelijke bediening

Arlet
29 maart 2026

Wederom fantastische ambachtelijke frites, frikandel en Kalkoenstick

Arno van der Spek
28 maart 2026
Lindenhof
24 maart 2026

Zoals altijd, perfect.

Kees van de Wind
23 maart 2026

Toppers!

Jenny
21 maart 2026

Top patatje

Annet
15 maart 2026

Goede service, goed eten

Ineke
13 maart 2026

Mooi op afgesproken tijd klaar en heerlijk gegeten 👍👍

Huksloot Bijl
13 maart 2026

Flinke portie patat nog goed op temperatuur bij thuiskomst.

Tineke
1 maart 2026

Via de site besteld. Helaas niet de goede burger gekregen. Verder wel lekker gegeten.

Cherryl
27 februari 2026

We hadden de gezindeal. 4patat en 4snacks. De patat was echt mega veel. Snacks waren ook weer super. Personeel: netjes, vriendelijk,. Alles bij elkaar, top

Piet den outer
20 februari 2026

Ja hoor gewoon weer perfect zoals altijd

Michelle
16 februari 2026

Heerlijk gegeten!

Sandra
15 februari 2026

Na bestelling via de website staat mijn tas met lekkers altijd op tijd klaar.

Arlet Lugtigheid
14 februari 2026

Zo blij met de Cecile's. Makkelijk bestellen via de app. Erg vriendelijk. Heerlijke knapperig ambachtelijke frites. Zoveel keuze aan snacks, altijd wel wat nieuws.

Marvin
10 februari 2026

Zoals altijd, perfect.

Li de hof
3 februari 2026

Zoals altijd. Prima eten!

Henri
3 februari 2026

Zoals altijd is het eten van uitstekende kwaliteit.

Mark
29 januari 2026

Heeeeleeemaaaal top💪

Danielle
21 januari 2026

Er miste een gebakken ei op de burger maar verder was de bestelling top.

Reactie van Cafetaria Cecile's

Hoi Danielle, excuses, die is inderdaad vergeten. Er is u een e-mail verstuurd. Mvg Cecile

Jeroen
17 januari 2026
Gerard Pieterman
7 januari 2026

Verse patat altijd goed. Snacks ook. Personeel erg vriendelijk.

Suzan
4 januari 2026

Positieve punten: Aardige eigenaar en medewerkers. Mogelijkheid online bestellen Goede friet/patat en snacks Breed assortiment Locatie met ruime parkeergelegenheid Verbeter-/aandachtspunten: En paar keer meegemaakt dat bij werd geconstateerd dat een bestelling niet compleet was. Werd overigens wel opgelost, maar altijd goed om dit te checken voor vertrek. Diverse snacks worden alle bij elkaar in een groot bakje gedaan. Broodje met een snack in een zakje waardoor bij thuiskomst het een beetje een smurrie is geworden. Loempia is vrij zompig.

Paul
18 december 2025
Piet den outer
17 december 2025

Gewoon alles weer perfect zoals altijd

Marcel
14 december 2025

Hele goeie snackbar!! Lekkere gerechten van goede kwaliteit en vriendelijk personeel!

Lindenhof
10 december 2025

Zoals altijd. Perfect gebakken en goed van smaak.

Steve
4 december 2025

Dank je wel voor de passie voor het eten wat jullie maken, het doet goed aan de smaak en kwaliteit! 😋👌 #Passie #Eten #Smaak #Kwaliteit

Bastiaan
3 december 2025

Het was zoals het altijd is weer lekker,

Wilbert de Leeuw
29 november 2025

Kwaliteit en snelheid waren prima. Vooraf besteld en precies op tijd af kunnen halen. Had 3 familiezakken met 12 snacks. Helaas ontbraken er 2 snacks, zodat wij (opa en oma) geen snack hadden. De eerlijkheid gebied te zeggen dat ik geen contact op heb genomen. Onze kinderen en kleinkinderen zaten te wachten toen tijdens het uitdelen de kaassouffles ontbraken. Dus tijd om te bellen of terug te gaan was er niet. Ik heb verzuimd dit achteraf te melden.

Reactie van Cafetaria Cecile's

Beste Wilbert, Onze excuses voor het ongemak. Dit is niet de bedoeling. Ik heb u een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet, Cecile

Arno van der Spek
29 november 2025
Mark
28 november 2025

De patat was lekker knapperig en de service was uitstekend!

Arlet
16 november 2025

Superlekkere verse frites. Ook de keuze aan goede snacks is ruim.

Mario Klomp
13 november 2025

Heeft u mijn eerdere beoordeling gelezen?

Jan-Nico Braat
10 november 2025

De milkshake was erg dik

Alfred
7 november 2025

Eten was lekker alleen jammer dat de patat-stoofvlees vergeten was mee te geven, resultaat: moest weer terug en kon niet gezellig met het gezin mee-eten. Al compensatie wel een milkshake gekregen.

Kim
6 november 2025

Weer lekker gegeten zoals altijd!

Mario Klomp
1 november 2025

Mijn patat oorlog "groot", waarvoor extra betaald, had evenveel inhoud als mijn vriendin's patat speciaal "middel"... Verder heerlijk gegeten!

A de jager
1 november 2025

Prima kwaliteit en op tijd geleverd

Alex van der Kraan
31 oktober 2025

Helemaal goed! Op tijd klaar. Snacks waren erg lekker. 1 puntje : bij de kroketburger moest ik 'zonder saus' invullen om door te kunnen gaan. De saus die op de kroketburger zit stond niet op de lijst.

Marvin Lindenhof
21 oktober 2025

Alles smaakte prima, zoals gewoonlijk. Alleen jammer dat de bestelling niet compleet was. Ik miste de bamihap.

Sandra
20 oktober 2025

Vriendelijk personeel. Snelle bediening.

Arlet
18 oktober 2025

Heerlijk goed gebakken patat!

Gijs
18 oktober 2025
Angela
9 oktober 2025

Het was opnieuw heerlijk! Komen snel weer wat ophalen.

A.
9 oktober 2025

Patat en bitterballen en smoothie besteld. Alles was in orde en net zo lekker als altijd!

Piet den outer
25 september 2025

Voor 17.00 besteld en ook klaar om 17.00..netjes gezegd dat mijn hamburger er niet meer was maar er was en andere heerlijke voor me klaar gemaakt..de rest ook weer perfect toppie

Marvin
23 september 2025

Was weer prima

Schreutelkamp
13 september 2025

Heel fijn en makkelijk dmv email bestellen hele nette zaak

Steve
10 september 2025

Wij zijn tot heden bij elke bestelling meer dan tevreden. Deze keer de loaded Fries hot and Spice. Superlekker de moeite waard

Wim
5 september 2025

Wat een heerlijke nieuwe keuzes bij Cecile! De Loaded Fries Asia BBQ style is een absolute nieuwe aanrader. Als je echt blij verrast wil worden ga dan naar Cafetaria Cecile

Raymond Uitbeijerse
30 augustus 2025

Heerlijke patat

Mar en rico
29 augustus 2025

Lekkere verse kipsalade, heerlijk !!

Peter Smans
23 augustus 2025

Goed zoals altijd

Marilieke Wijnhoven
21 augustus 2025

Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Top cafetaria met fijn personeel!

Frans Knipmeijer
17 augustus 2025

Op tijd, erg lekker, vriendelijk personeel. Is er tip te geven via de app?

Jessica
9 augustus 2025

Bestelling prima op tijd , klopte helemaal , alleen deze keer ( te ) vette verse patat

Arlet
7 augustus 2025

Heerlijke verse patat, goed gebakken.

Marvin
5 augustus 2025

Zoals altijd, prima

Mar
5 augustus 2025

Vanavond een heerlijke chicken salad besteld, geweldig ! Voor herhaling vatbaar!

Mark
30 juli 2025

Hele goede service, vriendelijk personeel en prima eten. Een 10!

Betty Verkaik
29 juli 2025
Jaap Snoek
28 juli 2025

Het was prima, alleen had ik alleen de pindasaus en niet de oorlog met ui, wat ik besteld had Het hele bestelsysteem vind ik uitstekend en werkt prima

Leo Maat
26 juli 2025

Toppers zijn het 🤗

Marvin
23 juli 2025

Zoals altijd, perfecte kwaliteit.

Mar
18 juli 2025

Vriendelijk personeel, top eten !

Rick Suykerbuyk
18 juli 2025

Via de website bestelling geplaatst. Werkt heel erg goed. Stond netjes klaar op de afgesproken tijd. En smaakte allemaal goed. Een tevreden klant.

J Steffen
17 juli 2025

Het was geweldig eten ras patat En berenklauw ik ga nog een keer bestellen top

Marvin
16 juli 2025

Zoals altijd, prima

Leo Maat
13 juli 2025

Was erg druk maar wederom alles was weer goed en lekker , toppers zijn het 👍👍

Joyce
9 juli 2025

😍😍😍

Wim
7 juli 2025

Zoals altijd heerlijk gegeten. Goede kwaliteit en zeer vriendelijk en gastvrij.

Frans Knipmeijer
6 juli 2025

On-line bestellen en afrekenen. Bestelling stond al klaar voordat ik er was!

Nico
6 juli 2025
Henri
3 juli 2025

Eten is kwalitatief goed klaar gemaakt en erg lekker van smaak

Gerrit Korthals
29 juni 2025

Top gegeten, vriendelijke dames! Beste smashburger en softijs van Nederland!